Operation: back to life's life

Jobbade på EP-valet i söndags, lite intressant hur sånt går till men det blev lite onödigt långt in på kvällen för min del. Tröttmössa, som Emil och Adolf säger... Det kan ju dom tycka, de kommer vilja sova igen senare.

Blev nålad igår, igen. Det går ju bra, men jag är ju så otroligt larvig när det gäller nålar. Fick ännu en nål igår (nu uppe i 5st) och pratade lite om hur behandlingen ska gå till och gå ihop med min träning. Tror att det kan bli till det bättre. Let's hope!

Försökte få Christina att tänka på annat så jag hyrde Masjävlar, vilken film det är. Bali-syrran kan ju vara en kandidat till skönaste filmpersonlighet...


Nu har jag satt igång operation "back to life's life", det återstår att se hur den utspelar sig och faller ut i slutänden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0