Glatt återseende

Vi spelade ju en match i lördags, toppmatch i division 2 mot RP. I RP spelar Josefin Gollner, denna året-runt-bruna tös som fick över mig till ÖSK och det härliga gäng som jag nu spelar med. Mycket är tack vare henne!

Det kom fler ansikten som gjorde mig lycklig:
Anna G kom otippat hem från Danmark där hon säger sig läsa medicin men jag tror att hon utför en grundligt utstuderad forskning på dansk öl. Skämt åsido, hon får gärna lyssna på mitt hjärta med stetoskop.
Jovana tittade hem från Norrköping, också helt otippat och lös upp strömpis med sitt leende.
Ingrid hittade hem från Uppsala och Snuttis trippade ner från Sthlm och alla var de hemma, på en och samma gång!

Det är ju bara skit att det är en sällsynt upplevelse, men jag ser då fram emot sommaren.
Bränna lite skinka tillsammans med Anna och försöka få Jossan att ligga i skuggan (omöjligt uppdrag) så man kanske skulle kunna komma ifatt någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0