idiotfolk!

jag måste spotta skit, det är inte första och antagligen inte sista gången heller.

där cyklar man, lite smått stressad mot träningen i idrottshuset. hela vägen är blockerad av fotgängare (längre sträcker jag mig inte) och jag ringer då följaktligen i min ringklocka. ingen jävel flyttar på sig men de vänder sig om och säger någonting så jag tar ur mp3n ur öronen och frågar vad de sa. då är jag rasist för att jag ringer i cykelklockan och ungefär där bröt mitt humör ut. vilka jävla idioter!


det jag trodde var ett rent skämt visade sig bli lite allvar efter snack med tränaren efter träningen och laguttagningen igår. vilket skit! men, laget före jaget eller vad vi nu går efter för devis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0