korta snabba

Jag lider av  "medialt tibiaperiostit" - benhinneinflammation.

Nisse ringde mig och lös upp min onsdag med sitt omtänksamma sätt.

Det är inte alla som har en mamma som scoutar pojkvänsmaterial åt en på stan, men idag ringde min mor med en riktig 10poängare tydligen. Jag får väl kanske ta och kolla in den där...

Fick ett samtal från parkteatern angående bokade biljetter, han trodde att jag skulle ha 104 stycken. Det hade svidit på kontot...

En väns glada humör smittade mig igår trots min skitdag - fick inget av mina ärenden gjorda, hamnade i bråk, gjorde ingen toppenträning, smärta i underbenen och hade punka på cykeln när jag kom ut från idrottshuset. Tack du, fast antagligen inte har en aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0