Roli roli

Har idag jobbat på apoteket, något som jag såg som helt underbart efter en vecka i social karantän. Lyckligt leende och småsjungande jobbade jag av de få timmar som lördagen bjöd.
Har sedan sprungit på IKEA med Mickan som ska flytta hemifrån, snabbsnackade med Lisa och Anna-Karin och kärade ner mig i en soffa.

Jag såg förövigt min blivande man igår när jag var och tränade. "Axelsson" tatuerat stort över ryggen, han var dessutom hängiven Djurgårdare, men vem är jag att vara kräsen?

Ikväll ska det bli sköj!
Jag, Mickan, Tess, Abbe och mammsen ska på Footloose. Wei!





Imorgon är det kvalmatch 1. 14.00 i Idrottshuset och det kommer bjudas på ALLT!
Komsi komsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0