solsken

dagen då neråt är åt rätt håll - tempwise!
nu håller jag tummar och tår för att den fortsätter neråt och jag ska få konsultion av läkare senare idag.

eftersom jag har legat i min säng och febersvettats istället för att svettas tillsammans med mina töser i idrottshuset så blir det nog läktarplats för mig på söndag. så jag funderar... det vore ju synd att bli en sensation som hejarklacksledare för då blir jag säkert förpassad till läktaren resten av kvalet, men vem är jag att hålla tillbaka?
det löser sig, sålänge vi gört bra och tillsammans (visst tessan, visst)

imorgon hoppas jag vakna feberfri och åka till jobbet - träna och sedan åka hem och somna trött och lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0