torsdagsmorgonstatistik

Jag mår inge bra och får då handbollen på hjärnan, eftersom jag sitter på jobbet och huttrar men är ytterst tveksam till om det kan vara hälsosamt (eller ens ofarligt) att träna. Mongokropp.

Sökes:
Ett imunförsvar som vill hålla en snart 20 årig tjej sällskap och ge henne en frisk tillvaro. Du får gärna vara överbeskyddande och omtänksam mot mina intressen. Du får gärna hålla full beredskap 24/7 och jag kan ge dig semester någon vecka/år om samarbetet fungerar som det ska övrig tid under året. Jag kommer vara dig evigt tacksam och trogen.
Hör av dig snarast!


Och nu som sagt torsdagsmorgonstatistik (handballwise)

20 matcher spelade hittills (2 återstår innan eventuellt kval)
+ mål: 565
- mål: 430
I snitt 28,25 gjorda mål/match
I snitt 21,5 insläppta mål/match

Så, egentligen skulle vi kunna ha vunnit alla våra matcher med 6,75 mål. Rätt fränt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0