71% idag, vad händer?

Jag tror inte att Facebook är att lita på... men vem är jag att döma den här dagen innan den har tagit slut? Varför jag tvekar är att jag vet vad som återstår... En hoprafsad träning eftersom vi inte har idrottshuset idag så vi trycker in oss i eyrahallen. Hoppas hoppas hoppas att huvudet är med mig idag. Och sedan hem för mat och DH, men det kanske är lycka för mig? Jag gillar ju både mat och DH...

Började dagen med en lååååångpromenad med Lisa, en sväng förbi hennes syster och lilla Felicia. Kan inte förstå hur liten hon är, Wilson känns som en bamse och jag tvivlar på att jag själv någonsin varit sådär liten. Skönt att kunna stjäla lite tid från Lisa som åker väldigt snart. Tiden går så fort och jag bara hoppas att de 7,5 månaderna när hon är borta går rätt så snabbt också. Hejdå-fest på lördag och jag ska försöka att inte gråta. Lycka till, till mig som lipar för de mest oväntade saker.
   Gårdagen var mycket trevlig, blev mat på Pitchers efter många om och men. Filmen var inte direkt vad jag hade väntat mig men jag tyckte att den var bra. Han var en sån otrolig perfektionist och med publikens bästa i tanke. Mycket "love" och Gud, men han är lite kung på det han gör, eller gjorde.


Nu ser jag egentligen mest fram emot att komma hem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0