När ska jag bli lika poppis som Dojjan?

Japp, hon hade en egen copyhoe. Hon ville va som hon, gå som hon, snacka som hon... Jag går ibland och tycker att jag själv är rätt töntig och patetisk, men nu har jag min överman! Inte för att Dojjan är nåt skit sådär och man kunde ju kopiera värre än henne, men ändå; köpa det!

Idag har jag varit dagisfröken idag och roligast var väl kanske när en annan fröken skulle förklara hur illa det går när man springer runt bordet där folk dricker varmt te. "Känn här på muggen" --> "Vadå, vill du att jag ska bränna mig eller?!"
Det var roligt där och då, han sa det med en sådan ton och min att man kunde tro att hon ville lägga honom i sträckbänk och piska honom med varma strykjärn.

Snart träning igen, först en timme med Nisse och sedan 1 timme och en kvarts handboll. Jag bara hoppas att det går och känns bättre än igår, för igår var jag under isen totalt. Kändes i alla fall så och tyvärr hjälper det inte när "bara" mina lagkamrater säger annat. Konstigt hur mycket man kan värdera små ord från "rätt" personer. Jaja, energygiver - not taker! Funderar på om jag inte är ett uppladdningsbart batteri, jag kanske behöver slängas bland farligt avfall och sedan investera i ett nytt och fräscht.

Lite neg nu känner jag. Ska sätta Dojjan på plats, så hon inte tror att hon är nåt bara för att hon har en copyhoe.
JAAAO!


Jajust, Mallan tippar mig som första utvisning på söndag. Moahahaha, isåfall klarar ÖSK sig läääänge med 6 spelare på planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0