Naughty naugty Danielle

Och hon undrar varför karma ibland straffar henne? Just nu vet jag inte om karmaguden går på prozak eftersom det värsta (nu överdriver och underdriver jag i samma mening) som har hänt är att hon tog två högerskor. Ja, säga vad man vill om det men jag kan ju trösta hennes ego med att det var samma sorts skor, i samma färg bara att den ena var lite renare än den andra och som sagt.... bägge var högerskor.

Själv har jag hjälpt en tant bära upp sin rullator för en trappa och får samma kväll höra att jag är ett fläskberg, någon mer än jag som ser att det inte är riktigt korrekt?



Jag ska också härmed skydda mitt ego och högtidligt tillkännage att det var mitt citat som prydit bägge dubbel D'nas bloggar. Naughty naughty


Jag kan väl inte skriva två bloggar denna dag som sammanfattar min senast svunna tid utan att säga: Dannie är tillbaka i media och Dojjan blev matchens lirare trots att aina jagar henne. Inte klokt att stå ut för mycket när man är på rymmen, men hon har mycket kvar att lära. Aiiight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0