She's alive!

Jodå, här är jag! Märkbart omärkbar trots mina 178 cm över havet. Jag tycks vara duktig på att bara försvinna...

Nu har jag lyckats dra på mig ännu en sjukdom, eller åkomma kanske man ska kalla det. Vilket har resulterat i 3 dagars sängliggande och en krigardag som slutade med halv medvetslöshet i sängen. Ingen träning och mitt dåliga samvete äter mig inifrån. Lite konstigt att man ska må dåligt för att man mår dåligt, det viktiga är ju att bli frisk. Men, logiken känns som ett onödigt kapitel i livet just nu när livet rullar likt en punkad boll - lite åt olika håll hela tiden.


Ska nu bli friskus totalus med en återhämtningshelg. Om jag inte är dömd till att ligga i sängen och fortsätta med mammas alla mordiska huskurer för bihålor så blir det eventuellt:
Sällskapsspelsfredag med trevligt folk
Chaffis till och från Öl & vin-mässan på lördag. Kolla på handboll och bada med Wilson.

Kommentarer
Postat av: Sledge

Krya på dig! Och det är förresten öl- och whiskeymässa, inte öl och vin :)

2009-11-19 @ 13:30:43
Postat av: Anonym

skitsamma, när det inte är jag som ska förtära ;)



Pappa lurade mig

2009-11-19 @ 17:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0