Stalked

Träning igår efter en veckas sjukdom och det var väl kanske inte all that. Är såklart lite kul att köra igen men orken tryter snabbare än en godispåse på dagis och de små salta boostar inte lifelågan. Men sånt får man ju ta! Eller, men borde inte men det är mycket som inte är riktigt facit.

Hursomhelst så är det match på onsdag och söndag. Jag hade mått betydligt bättre av en träningsvecka i bagaget istället för begynnande liggsår och sönderskavd näsa av mammas alla huskurer men nu får jag ta det för vad det är. Onsdagsmatchen mot Guif är en snackis sedan länge, bra eller dåligt? Jag hoppas iallafall på vinst och vägrar gå av planen utan poäng. Det ska blödas!


Jag går runt med dåligt samvete och jag vet inte riktigt för vad, det är lite skit men det kommer säkert på rätsida det också.
Ska bjuda på två Anna-grejer. Den ena blir kodad för eventuella läsare som kan ge mig otäcka konsekvenser.
Har pajat min cykel på ett sätt jag inte trodde var möjligt, tårarna rann och jag kunde inte sluta skratta.

Jag har säkrat en plats i helvetet när jag och Dunder var på stan, gick fram och talade med en kassörska och märker när jag är klar att jag har trängt mig före en tant som hade fått låna en pall för att orka vänta. Jag får kanske betala karma för den, ska rådfråga karmagurun D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0