Ut och in

Ut och snabbt in igen... Och nej, inte för att någon tror det om mig vid det här laget men, det handlar inte om att ligga.
Jag skulle ut och ta en före-frukost promenix idag också, kom inte så långt eftersom det blåste isbjörnspittar ute. Kom hem och fann 4 missade samtal från mamma, tänkte att nu jävlar har det hänt nåt. Men de ville bara ha mig att jobba ute i Glanshammar så det var bara att kasta i sig lite frukost och ratta iväg.

Har gått helt okej idag men man blir ju såååååå trött. Och så träningsvärken efter gårdagens inkast med medicinboll gör inte kroppen lättare idag.
Men snart är det på det igen, 1 timme och 45 minuter handboll. Det är alltså 105 minuter handboll. Efter det ska jag hjälpa Kecke och Weisman att flytta grejer kors och tvärs. Nu ska jag förbereda maten åt far så han blir lite underlättad.

Skulle greja med hår tillsammans med Christina imorgon men ska jobba då också. Får kanske bli fredag? Uppskjutet många ggr denna veckan, men så blir det när en är tim-vikare och den andra småbarnsmamma...

torsdag: jobb, träning, kolla över teckensnitt med Mix och fixa presenten.
fredag: ev. jobb, träna, hoppas på hårfix, hålla Mix i handen, jobba på O'learys
lördag: sova, roligheter med laget, Lisas hejdå-fest och chaffis till stan
söndag: match

vem säger att arbetslösa har tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0