vinst igår!

Vi drog till Bollnäs okristligt tidigt och "gjorde stan" (det var mer en by) någon timma innan det ens var dags att gå till hallen och börja laddningen på plats. Det gick vägen, kändes mer som förra säsongen än tidigare och det var riktigt kul.

Vinst med 26-31 efter 6 mål på straff av Dannie, vem har sagt att man mår bra av variation? Larsson-twins gör sitt och igår såg man t o m armarna uppe ibland, fattar inte att jag börjar skriva om prestationer för jag kommer aldrig orka klart. Min kära vän och kollega ElinFopp var grym igår, det får avsluta de individuella prestationerna. Eller, våra målisar var sköna igår, byttes lite som utespelare men gjorde det bra!


Det funkade, trots fredagen. Nu spelade jag ju inte speciellt mycket, kanske 7-10 byten bakåt men ändå. Lite träsmak i arslet och tokont i huvudet efter min obefintliga blåtira. Den kanske kommer senare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0