Dagens

En lång morgonpromenad i solen, det var helt underbart. Livet pågick, utan att låta alltför filosofisk.
Andra göromål idag var en självoperation av min mongotå (den mår inte så mycket bättre nu får jag tyvärr erkänna), storhandling med mor, inlämning av trasig kamera, jobbsökning och hockey med mina hobby-päron Frida och Jocke. Nu börjar det bli keligt värre, nästa gång sätter jag mig nog i mitten. (Jaja, jag överdriver. Men med min kärleksbrist för tillfället så är varje puss en bitchslap (Ok ok jag överdriver nu också)) Inte ofta man lägger en parentes i parentesen, men jag kan jag!

Jag sa till Frida att hennes mössa såg ut som en björnpung, det var en sån där sak som lät bättre i huvudet än det kom ut... Många såna på sistonde.  



Nu ska jag lägga mig i sängen där denna gosse väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0