Städdag

Torsdag är städdag och har så varit länge i vår familj. Som den med mest fritid så ställer jag såklart upp med dammsugning och toalettstädning. Idag tänkte jag plocka extra pluspoäng genom att putsa lite skor, de flesta var iofs mina egna men jag tog varsitt par från mor och far också.

Har talat med PF som ska hjälpa mig med jobb, vore helt underbart att få lite normal struktur igen. Nu blir det alldeles för mycket tid att tänka och sluta orka.


Jag hade ett par to-do idag och de ska nog bli gjorda.
Städa - snart check
Putsa skor - check
Leta fram Dannies örhänge under min säng - tyvärr check (blir lite extra med dammsugaren tror jag)
Söka några jobb - check
Träna - blir check ikväll

Funderar på om jag ska berätta, men vad kommer jag vinna/förlora på det? Lite huvudbry över den frågan, inte för att det är något livsavgörande men det vore ju synd att förstöra en hel lördag beroende på vad som är rätt att göra...
Jaja, mer än cliffhanger för er än närmare ett beslut för mig.

Working the mystery - what up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0