Tröttna?

Ja, nu har jag tröttnat. Riktigt ordentligt less.

Och vad ska man göra då? Dra tummen ur arslet och gör något av skiten. (Det blev äckligt bildligt talat, tänkte jag inte på)

Igår vaknade jag feberfri, helt underbart. Jag trodde ett tag att jag skulle åka på likadan skit som förra året, en liten förkylning och då feber i en vecka. Men icke! Hade en härlig eftermiddag och kväll tillsammans med familjen. Fika, presentöppning med mamma, mormor och morfar och sedan middag med mamma och pappa hemma hos Emil, Christina och Wilson. Christina fyllde år och fick lite trevligheter. Både mamma och Chris försökte övertala mig om att virka är modernt, men jag vet inte om jag föll för det riktigt.

Christina hade gjort den mäktigaste kladdkakan någonsin. En kladdkaka som hade fått Dojjan att gråta. Choklad, i choklad på mer choklad. Thumbs up!

Idag står schemat späckat för en arbetslös som jag. Städa, fika, fix&trix, skor och träning med efterföljande film.


Kommentarer
Postat av: dojji

åh jag ville också smaka :(

2009-10-22 @ 11:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0