Därom tvista de lärde...

Gårdagen avslutades inte bättre än den började. Träningen gick sådär dåligt som bara en träning kan göra och man känner sig inte upphöjd till skyarna direkt. Trött blir man och sen ska man hem, äta och duscha. Sedan problemet att man MÅSTE sova för att orka med morgondagen, sovpress resulterar ofta i mindre lyckade insomningar. Och så även för mig igår. Tårkanalerna fick sig en ordentligt spolning, mycket beroende på trötthet gissar jag...

Idag vaknade jag knappt, släpade mitt sorgligt trötta arsle ur sängen och påbörjade ännu en dag. Dock har den varit långt mer lyckad än gårdagen änsålänge. Hoppet är det sista som överger en, säger man ju. Har bestämt mig för att sluta en timme tidigare idag så jag hinner med en buss som är inne i stan 17.10, då hinner man ju med någonting innan träningen för efteråt lär jag inte vara piggsvin.


Dagen:
Jobb -16
Cykla hem och hetspacka lite
Träna
Duscha/äta
Fortsätta packa
Somna in och vakna igen

Vi ska ju åka kl 5 imorgon bitti, tjoho. Vad pigg man kommer vara, ett riktigt solskenshumör finns att finna vid idrottshuset i gryningstimmen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0