För mycket fritid

Många definationer av arbetslös och jag är allihop.

Arbetssökande, ute på marknaden (i mer än en katergori), mellan två jobb, fritidsforskare, mångsysslare, uppsagd... 

Ja, jag vet inte vart jag vill komma med det här. Men med den firitiden jag har nu är det ju mer än möjligt att jag skriver av mig all möjlig skit som annars skulle hamnat över skrivborden, i fikarummet eller vid skrivaren på jobbet. 
Märk väl att jag inte är speciellt tystlåten av mig och allt kan inte vara briljant, då blir det mycket löst snack och konstiga funderingar. 


Jag hade ju en tanke om att tajta till kroppen lite med morgonpromenader men eftersom knät inte vill bära längre än måttligt så har den tanken blivit lagd på is änsålänge. 3 dagar arbetslös och redan galen på det här. Ett bra tillfälle att fixa massa som jag har lagt undan för tillfällen med mer tid, men ack så svårt det är att få tummen ur arslet och dra upp gamla olösta problem.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Sök till Media Markt. Tror de söker folk fortfarande. :-)

2009-09-17 @ 09:40:15
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0