Fredag - och jag är ledig

Chocker! Det är jag ju alla dagar i veckan... och ändå så upptagen (som Maria sa)

Var och kollade på hockey i onsdags, eller hockey och hockey. Avklädning skulle man väl kunna säga. Det är ju synd att en gammal bekantskap ska ge sig fan på att göra hattrick mot Örebro det första han gör... Grabbarna får skärpa till sig, det där kan vi inte ta ansvar för. Vi har ju tränat ihop den här sommaren, nu kanske det kommer till kritan vem som gjorde övningarna ordentligt.

Efter hockeyn begav jag mig till Joel och Martin för att umgås lite med grabbarna och Maria. Mycket trevligt och sedan även ett par danssteg (i den mån knät höll). Skön sömn och killsvinssnack med Joel på torsdagsmorgonen. Städade huset för att göra mig lite rättvisa när jag är den i familjen med mest fritid och var ute och provade knät med lite promenad (ja, jag joggade lite också) och cykel innan jag åkte ner till träningen. Fick åka nästan direkt och köra på pappa som hade en mindre lyckad dag.

Idag ska jag sätta in offensiven!
Sedan blir det häng med kusinMalin innan vi åker till Pålsboda för kräftskivornas kräftskiva. 13 st på 1 kg, snackar vi kräftor eller snackar vi hummer?

Imorgon åker jag och Frida till Ljungby för att hänga med Johan, bada lite tunna och höra lite skönsång. Med öppet sinne blir det hela en guldhelg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0