Ännu en ...

Ännu en dag i Lindesberg...

Idag har varit en konstig dag. Sjuk skulle jag kunna säga, och pappa suckar.
Allt och ingenting har hänt och jag bävar lite för vad denna dag kommer bjuda på som final.

Anders var nöjd med maten. Tobbe var nöjd med maten. Vart är vägen på väg? Olof balanserade upp det hela lite genom att vara måttligt imponerad.

Kajsa och Karro utövade någon sorts strategisk mobbing när de först skickade in mig för att hämta post och sen lät mig springa i onödan efter telefonen. (Väldigt förstärkt från min sida nu...) De är ju goa mot mig... för det mesta.


Kvällen innehåller ännu en träning, kroppen slets igår och mer lär det bli idag. Träning imorgon också och sedan bär det av till Åland på fredag för turnering. IVH första matchen, det är ungefär det jag har koll på.

Jag vill mest bara sova just nu, var totalt förstörd igårkväll och bättre blev det inte när jag vaknade kl 3 och somnade om runt 4... Synd att sängen ska vara så underbar!


Nu ska jag åka hem till subban (min kära mamma) och min lågmälda far.



Subban:

Jag: Har någon sett mamma, har inte sett till henne på över en timme
Dannie: Äh, subban sitter väl fortfarande och fikar
Mamma: Jag hör vad du säger Danielle
Dannie: Åfan, är du här

Mamma står 3 meter bakom.
Skönt att de är väl insatta med varandra. Förspelet hade varit att jag var spydig i fikarummet för att mamma inte var där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0