20e

Jag kanske inte vaknade som en ny människa, men dagen tedde sig bra mycket bättre än gårdagen. Vaknade på samma sätt som jag somnade kan man säga, av telefonen...

Har även idag jobbat på dagis och som igår fick jag njuta en stund av solen, trots att morgonen började med att skrapa rutor... Man är inte alls lurad av morgonsolen, kan ju lätt få för sig att det är varmt ute nu.
Jag har haft er i tankarna hela dagen och nu så hoppas vi bara på det bästa!

Drog igenom en tisdagsträning idag med lite spökboll som överraskningsinslag i fysen och sedan handboll. Match imorgon igen och det återstår att se om säsongen tar slut imorgon eller på måndag... Jag tror att jag kommer få se rött imorgon, på fler än ett sätt men det kan man ju hoppas är fel. Onsdagsmeny: taggtråd och peppar!
Det blev en liten tripp efter träningen, handlade ostbågar och vattenmelon till S och en subba till kvällsmat. Fint äre! Mys med S & R i den svarta skinnsoffan där jag nu har min egen plats, lite fotboll och DH. Tårarna rann litegrann när jag fick läsa det uppdaterade albumet, man är ju en riktig hårding!

Mycket på to-do listan imorgon!
En del som ska hinnas med innan det är dags för mat med laget, samling och resa till Västerås för match. Avkast 19.15, det är inte så långt till Västerås!



Fartfylld lek det där, handboll...


Kommentarer
Postat av: EMMA

Oh no! Moln in the sunshinestory är inte bra :( Vill inte att lilla cessan ska vara ledsen :( Hoppas det blivit bättre! :) Man ska vara glad! :D



Ses vi till helgen min lilla puma??;)

Å hur har det nu gått med bollen, allsvenskan, that's good shit right?? :O (tjejen med noll koll på sport undrar:P)



Pusssss

2010-04-22 @ 00:07:47
URL: http://egolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0