7e

(Gårdagen)
Efter en morgonpromenad och havregrynsgröt (utan honungshjärta) packade jag mig iväg till bror och Christina. Jag lattjade lite med Wilson medan de packade inför resan, eller vek tvätt. Vi käkade lunch innan jag och Chris traskade upp på stan för att kolla lite. Blev några påsar med hem, dock bara en från "rätt" affär. Bikini och 3 linnen, Grekland närmar sig!
Cyklade hem för att byta fordon till träningen där vi återigen fick "blåsa på lite" som Lake säger... Det där med att blåsa på suger bra i benen! Kontaktsträning efteråt och vi inkasserade lite rivsår och blåmärken, jag slog till på en mindre lårkaka också.
Gick hem till Frida och Jocke (och deras underbara lägenhet) för att käka och kolla DH. Maten de bjöd på var inte av denna värld, kan ha varit det godaste på länge. De bäddar ju inte för att man ska lämna dem ifred direkt... Trevligt mys med dessa två härliga personer och sedan hemåt för kuddwrestling.


Mötte min gamla lärare under morgonens promenad och han följer handbollen med stort intresse, kul! Ska nu fixa iordning lite här hemma och försöka kolla skatten innan det blir stan och Ångestens hus innan gymmet. Ikväll tacomys och ev. film hos Sofie och Robin. Great success!




Congratz Jess Weiseman on your b-day!
En mycket, mycket, MYCKET fin tjej



Igår på min morgonpromenad kom det ett gäng hockeygrabbar flåsande i spåret. De vek av för att springa mot ishallen när de hade tagit sig varvet runt, jag kommer lite längre fram och då ser jag några längre fram som står och smyger. De fuskar småjäklarna och skiter i att löpa varvet runt! Såg skitkul ut där de stod och tryckte under en gran...

Kommentarer
Postat av: sofie

dessa hockeygrabbar blev du förvånad =)

ses sen !!!!!

2010-04-07 @ 13:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0