8e

Gårdagen gick tillslut bra trots min motvillighet att åka till ångestens hus, kanske gick mycket bättre än man kan vänta sig eftersom jag stötte på en bekanting som känner för att hjälpa mig. Sånt folk gillar jag! Jag fick ett toksött sms när jag satt där och väntade och vad händer? Jo, jag börjar gråta. Skönt att man har fått mammas väloljade tårkanaler...
Åkte till gymmet och körde igenom det snabba passet och smög också iväg för att få lite färg innan jag tog hem bilen till mamma.

Jag spenderade gårdagskvällen i ytterst trevligt sällskap. Sofie sa tidigare i veckan "fika eller en tacokväll kanske" och just precis där så hittade jag ännu en soulmate. Genom tacos når man snabbt mitt hjärta! Vi handlade på ica och fixade iordning maten till Robins ohöljda glädje. En kanonkväll med två härliga personer, konstigt hur man stöter på dem ibland. Såna där som är svårt att inte tycka om...






Började min dag med en promenad i solsken och till ljudet av fågelkvitter, sämre dagar har man ju mött! Jag vill citera en gammal släkting från hans roll som grannen i Madicken: "Jag känner livet i mig". Allan Edwall gjorde mycket bra grejer!
Ska nu skicka iväg lite mail och sedan lapa lite sol ute innan jag bilar till Lindesberg och sjukhuset för magnetröntgen. Är pirrig inför vad svaret kommer bli, men det får jag ta när det kommer. Svänger förbi mitt gamla jobb och säger hej också tror jag! Träning ikväll och sen är det godnatt till fredag. Dagarna bara flyger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0