9e

Magnetröntgen gick bra igår, eller ja att ligga i den där låtande gigantiska tunneln gick bra. Vad bilderna visar blir en senare fråga. Kikade förbi mitt gamla jobb, riktigt skum känsla. Men det var jättekul att se alla gamla kända ansikten, tror att de saknar mig tusen. Tyvärr hade Karro (en underbar människa) hunnit åka men annars fick jag krama om de flesta. Satt och surrade ett bra tag uppe i värmen med Olof och Anders, mina favoritgossar. Jag och Kajsa gjorde traditionen stolt och köpte varsin glass på Mejk innan jag åkte hem för mat.

Regnet föll på eftermiddagen och så gjorde också mitt tidigare solskenshumör, var inte alls på topp när jag rattade iväg. Träningen kändes sådär, kan ju ha med sinnesstämningen att göra och resten av kvällen var också bara sådär. Men vem är på topp jämt? Jag är ju skön för det mesta, och på sistonde har jag varit löjligt bra. Några såna där deppdagar får man ju svälja då.

Livet gör sig också påmint mitt i min lilla vakuumbubbla och mina tankar finns hos mina vänner som har det tungt.

Jag har idag jobbat på dagis, lekt Emma för en dag då hon ska till Sälen och förhoppningsvis ha det guld. Har sovit en sväng och ska sen iväg till dagens andra jobb på Lärkan, tror på en succékväll ikväll.
I veckan gjorde en väldigt gammal bekanting ett inhopp i tillvaron efter ca 5 års frånvaro, kul att damma av gamla minnen och få skratta åt den där jäkla dialekten igen.




Christer (till höger) fyller år idag, happy b-day m f!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Haha jah vi gjorde ju det! Vara bara några i familyn som joinade på turen ;)



Ses imorn systeryster!

Sex Santa and I had a good time tonight after work you know. He says hello!



VODKI

2010-04-10 @ 03:02:00
URL: http://egolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0