Dagen efter... på ett sätt

Ja, det är nästan att jag önskar att det vore på det "vanliga svensson sättet" men det är dagen efter årets match i Idrottshuset. Ja, det blev förlust... Det skulle vara en lögn att säga att vi gav dem vårt bästa game, men nu vet vi lite mer inför onsdagens match. Jag känner mig kanske okej med min insats, är svårt att vara varken eller känns det som. Mäktig publik var det!

Avslutade kvällen i trevligt sällskap, med en PP (patetisk pizza) och Solisten. En film som varmt rekomenderades av den småsugne killen i videobutiken, vet inte vad han hade för smak riktigt. Gjorde mig en ny bekantskap som behövde lite kvinnlig guidning, och det gav resultat! En 7-8 poängare, sämre hugg har man ju sett...
Har varit till Kumla en sväng idag med Sofie, sett tomten och fikat hos hennes faster. Blev kanske något generad men det känns som nåt jag kan vänja mig med genom att umgås med denna frispråkiga tös som blivit en riktig favorit! Vi åt massa god mat och njöt av en riktig chickflick, råkade på en svensexa (är du förvånad Sara?) och jag gick loss på Sofies muskelknutar i ryggen.

Ska sussa en sväng innan kvällens jobb på Olerran, har fint sällskap av Dannie men ingen Emma. Det känns lite tomt!




Det är alltså vi som ska rocka rocken ikväll!

/stupid is what stupid does

Kommentarer
Postat av: robin

Haha, tvär-fet blogg anna ;)

2010-04-18 @ 20:28:17
URL: http://vardagshunken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0