Dagen före måndag


Jobb igår på Lärkan troddes först bli ett sömnpiller, vek x antal servetter och kunde relativt ostört surra med Dannie om vad som sker runtomkring. Men så smäller det till och omsättning på folk blir rullande, en skön kväll med bra flow. Råkade ut för min andra (!) svensexa för dagen och jag har för första gången pussat en manlig gäst (han bad om det som del av ett uppdrag, men mjuka läppar hade han) Palle var en liten suris för att vi kidnappat hans choklad men jobbade upp humöret snabbt. Agerade "hjälpgumma" till 3xH, numera även kallad Skurt.

Kom mig inte för med någonting av det jag hade tänkt mig idag på förmiddagen, men mamma kom förbi, Mickan och Sofie ringde och snart var man med på banan igen. Skjutsade mamma innan jag styrde bilen på egen hand till solhaga och Sofie. Lite varierat mys innan vi fick eld i häcken och gick till ica och började styra upp maten till två hungriga (o)frivilliga golfare. TUSEN god mat och jag har redan börjat på min väg till att lukta grekgubbe med all vitlök jag konsumerat nu. Wipeout, glass och o'boy Robinstyle och lite Bond innan det var dags att göra som de som flankerade mig och Robin i soffan - åka hem för att sova.

Bror och Christina är fast i turkland efter vulkanutbrottet och det är oklart när de kommer hem, lägenheten är i goda händer dock! Imorgon blir det dagisjobb innan träning och uppladdning inför tisdagen med S.

Ska ringa läkaren imorgon och se om han har någon dom till mig, återstår att se om jag hamnar på operationsbordet igen... Här mår man som en sessa!







Fick en kommentar på ett av inläggen efter den där helgen då folk sa att jag var ful åt höger och vänster, en värmande kommentar av ingen mindre än SnyggEmma. Tackar och bockar, samt hoppas att ni har en härlig afton mina kära kollegor!


"Postat av: Emma
SNYGGANNA du är jävligt snygg och rolig! Den som säger nåt annat är bara jävligt avis ;)

PÖSS"

Kommentarer
Postat av: SnyggEmma

Yes! Bittra fula folk har man fått nog av SnyggAnna! Underbar helg verkar du haft! Gött! Ses i morgon! Kraaam

2010-04-18 @ 23:40:16
URL: http://enblektblondin.blogg.se/
Postat av: EMMA

HAha Naaaw, Anski!

I can tell it to u aswell! DU ÄR EN RIKTIG PUMA! Och en av dom skönaste personer jag vet! Love ya!



Haha fan va roligt med svensexan!! Hihihi soft lips, kanske använde nåt cerat värt å tipsa Sex Santa om ;)



Jah! Jag satt å funderade på vart du höll hus, why var du inte där min rara?



VODKI!

PUSSEN

2010-04-20 @ 01:33:41
URL: http://egolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0