En Annandag

Nu är snart påsken över och det har ju varit lite utav en oklar helg kan man säga. I torsdags fick jag åka hem tidigt från Lärkan då det inte var så mycket folk, gjorde väl inte mig jättemycket efter en hel jobbdag på dagis. Körde dyngpasset på ÖKK på fredagsförmiddagen innan det var dags att fixa med lite hemma innan Erik hämtade upp mig och vi åkte till Karlskoga. Vi lyckades navigera oss rätt och parkera mitt i en snödriva, vi som hade varit helt sams heeeela vägen. Huset var jättefint och större än jag trott, de verkar trivas bra där :) Det var en trevlig, dock rätt lugn kväll trots att klockan var äckligt mycket när vi kröp i säng (för min del bäddsoffa). Jättekul att träffa Maria och David, något man inte gör så ofta.
Kom hem runt lunch till ett solvarmt Örebro och hemma satt bror, Christina och Wilson ute och stekte i solen efter mammas gudomliga kräftstjärtsoppa. Kröp ner i en solstol och gjorde bikinidebut för året!

Jag skulle jobba så jag sov lite, och gjorde mig iordning för en kväll på O'learys samt skällde på Dannie för att hon inte skulle hänga med mig. Hann inte mycket mer än komma dit innan jag fick åka hem igen, schemamiss och inte så mycket folk så jag fick sadla om. Pratade med Pettson och det blev en utgång denna påskafton för mig istället. Gjorde en make-over på 5 minuter och bikade iväg för att sluta upp med tjejerna. Massa gamla härliga bekantskaper som var med denna kväll! Om folk inte var på O'learys så var dom definitivt på Strömpis, tuuuusen folk i kö och trångt därinne. Vi lyckades dock hålla ihop - jag, Pettson och Jenny. Träffade på massa gamla kompisar - en riktig hemvändarhelg och jag som inte sätter foten ute så mycket längre heller. Kanonkul verkligen och totalt värt!

Söndagen spenderades med magont i solar p (igen) och kvällen spenderades med mina hobbypäron Frida och Jocke i deras nya, gemensamma lägenhet! Lägenheten är helt underbar, och de är den väl värda. Där kommer "familjen" trivas bra :) Jag kom hem till morgondagens entreprenörer, mamma och pappa hade sina bästa vänner över på middag och det surras då friskt runt bordet. Pappa försökte hetsa mig till brottningsmatch med Håkan och Kent men jag var för trött för att nappa.

Solar p spökar idag också och det kanske får läggas till ett läkarbesök nästa vecka - hoppas inte. Har tillräckligt att oroa mig för och fixa med. Snart dags för träning, hoppas att det går och kanske tillochmed släpper.

Har i helgen fått höra mer än en gång av diverse löst folk att jag inte är speciellt snygg, då kanske det är dags att jobba upp andra kvalitéer istället. Jag är ju trots allt jävligt rolig!






Drömde att jag och Dojjan gjorde en spektakulär entre på P&L i sommar, landade med fallskärm på scenen med Jay-Z. Svårt att toppa den...


Kommentarer
Postat av: Emma

SNYGGANNA du är jävligt snygg och rolig! Den som säger nåt annat är bara jävligt avis ;)



PÖSS

2010-04-18 @ 12:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0