gaaaaalet

Det blev en helt galen kväll på jobbet igår, folket kom i strida strömmar och det tycktes aldrig ta slut. Fick en del inte så trevliga grejer kastade i ansiktet, men en del goa grejer också. Dannie fick också höra sin beskärda del av svordomar. Min "pimplingskille" som skulle ha med mig och pimpelfiska kom in igen och han fick sona lite för att han misskötte pimplingen. Men han jobbade upp sig litegrann igår igen.
Jag fick ringa in Mickan på akutinhopp och hon räddade kvällen, det hade aldrig gått annars.


Vaknade idag av lite rummel på nedervåningen, kan ju inte sova ut ordentligt när jag jobbar. Jag sitter här och funderar på om jag ska gå ut och gå litegrann innan jag packar ihop lite grejer för min "veckoflytt" till centralare delar. Blir idag en tur på stan med Pettson och Maria innan det får bli powernap-deluxe och grillning innan ännu en kväll på Lärkan. Mickan kör ikväll igen, kan hoppas på lite mer andrum och lite mer tid att förbereda sig kanske. Träningsmatch imorgon mot "småpojkarna", kl 11.00 i Idrottshuset - då är man pigg!


Längtar så mycket till sommaren, man har lite lättare steg och närmare till skratt då känns det som. Jag ska få den här sommaren att bli grym!



En ljummen måndagssommarnatt i Victors soffa tillsammans med kalas-Claes, kvällen avslutades med ett spontanbad i alnängsbadet om jag inte missminner mig. Fina grejer med Lidl-chips!

Kommentarer
Postat av: sahara hotnights

jadu, folk badade string och topless kl skitsent på natten. visst fan tog vi taxi till badet??! haha SJUKT. det var tider det... ;) minns att det var jag som fotade denna suddiga bild, vackert =)

2010-04-21 @ 11:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0