GAMEDAY

Har laddat med havregrynsgröt, banan och sylt innan en skön solskenspromenad med mitt solsken Frida.
(lyssa på SR's morgonshow 8.30-9.00 på två sköna damer, Mallans skönsång får inte missas!) Kusin trillade in lagom till att jag snodde ihop lunchen med pasta, bacon&chilisås och sallad så vi har hängt lite och pratat om allt möjligt. Hon är go som bryr sig så mycket om mig.

Ska lalla lite och dricka vatten innan det är dags för mellanmål och att smacka i sig massa tsatsiki så man luktar grek på planen ikväll.
Laddar med mat? Tycker ni?

Berättade för Frida om lite mentala bilder jag har och en är att jag efter matchen kommer blöda näsblod, ha fläskläpp och blåöga. Det bjuder jag på i så fall, eftersom jag redan ser ut som Cruella Devill efter gårdagskvällens misslyckade hemmaspa.

Avkast 19.00 och att vara i tid kan vara kul eftersom det ryktas om en fin inramning...


Kommentarer
Postat av: sofie

jävla fitta den där röda 27 an

2010-04-16 @ 17:23:33
Postat av: Anonym

jävla fitta den där röda 28 an

2010-04-16 @ 17:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0