Grattis PappStefan!

Idag fyller min älskade far och mannen i mitt liv 50 år. Kan inte riktigt fatta det, känns som att vi firade hans 40årsdag på sjukhuset för inte alls länge sen.

Veckan har varit lite jobbsök, arbetsförmedling, lagmöte, långpromenad, filmkväll, shoppande, några tårar, hemligt uppdrag och beachångest.

Igår kom Sofie och slog sig ner vid köksbordet med mamma, pappa, mormor och morfar i väntan på att jag skulle bli klar. Pappa blev såld på henne och tyckte att hon var en helt underbar och kanonmysig tjej och det skadade väl heller inte att Robin var lite utav en kändis. Vi tog en sväng till M-berg och skyller på 3xH/Skurt för allt randigt. Svängde förbi och hämtade Sofies systerbarn som var två riktiga sessor, kanonmysiga verkligen. Handlade på ICA och gjorde hemmagjord pizza innan golfarns pöjkar trillade in i regnet. Som alltid en trevlig kväll, men somnade tyvärr med knivhugg i magen och värk i pannan.

Sång och frukost på sängen för pappsen idag och massa fix & trix inför dagen/kvällen.



Kommentarer
Postat av: sofie

Hoppas gubben hade en bra födelsedag om inte annat ska jag komma när jag kan dricka och fira med lite whisky =) pöss

2010-05-03 @ 07:23:43
URL: http://soffansofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0