Grillafton

Gårdagen på apoteket gick kanonbra, dock lite mycket med de nya ändringarna som blivit med uppdelade apotek, köpta och sålda. Det är en djungel! Folk vill ju gå till det "riktiga" apoteket... Hoppas på mer tider där, var guld att träffa alla igen.

Städade och fixade lite här i läggan igår innan Frida kikade in och gratängen åkte in i ugnen och grillen tändes på. Jag fick röken i ögonen hela tiden och grät som en besatt, men det får det vara värt. Sofie och Robin kom när tålamodet var på upphällningen och jag suttade en ostskiva över räcket, tur att den hamnade på gräset. Håkan slöt upp precis när maten var klar, och hur mycket mat blev det inte? Tur att man ska överdriva, ska man göra det så ska man ju ändå göra det ordentligt - eller hur?
Gott var det och de var nöjda, Jocke kikade in efter kryssningen och det dög även åt honom. Styrde upp efterrätten med glass, varm hemmagjord hallonsås och riven choklad, (synd att det blev över...) Hade en jättetrevlig kväll och sällskapet är helt underbart. Fick massa mat över och några matlådor fick åka fram när det var dags för disk och plock när folket hade gått hem.

Minddribblade lite innan jag la mig för att sova i den underbara sängen. Vaknade upp och plockade lite till, la mig på balkongen i bikini ett tag och det brände bra innan det började blåsa och lite moln for över himlen, då snörade jag på mig skorna och gick ut på en mastodontpromenad i ca 2 timmar. Har fixat med massa idag, bl a har jag hälsat på Sledge med datorn som behövde justera en knapp från höger till vänster för att funka igen. (790:- för påbörjad timme, bra support). Nu är det snart dags för träning och ikväll blir det nog till att sitta i soffan och kolla hockeyn.



Match imorgon! 19.00 i Idrottshuset


Kommentarer
Postat av: Sledge

790 ex moms. Glöm inte det!

2010-04-15 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0