guld måndagskväll

Har idag fixat med lite grejer, fått hit kläder och mat, suttit och solat på balkongen och gjort ett jobbigt besök. Nu är det klart iaf, får se vad det blir av det hela...

Träning och den gick bara sådär, magin från igår infann sig inte riktigt och sen stukade jag ett finger rakt bakåt, svullet som satan och vi får väl se om jag tar mig till sjukhuset och tar en plåt på det imorgon... Troligtvis inte!
Käkade sushi tillsammans med Malin och Frida och gick sedan ut på balkongen för att se det sista av fotbollen, pratade balkongskräck och sjuka tankar man får när man befinner sig lite högt över marken.

Nu ska vi smälla i en film och sen krypa ihop i den där underbara sängen, guld med sovsällskap. Det är inget man är bortskämd med :) Imorgon blir det morgonpromenix och sedan diverse görmål.


Min härliga kusse som även hon fick brungenen från Franzon-släkten... Jag lider inte av den (tyvärr) utan fick Axelssons röda näsor och soleksem... Inte alls bitter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0