LIVETS Fredag

Tillbakablick till fredag
Jag sitter hemma hos Sofie efter en mysig kväll hos Frida med lite vin, nostalgitripp i musikens värd, tacos och tacoångest. Sofie har tröttnat på att vänta och tar saken i egna händer. Vi väntar på Samtalet med stort S, jag pratar med mamma när displayen på Sofies telefon visade Dolt nummer. Jag slutade andas och hjärtat tickade som besatt.
Men det var bra!

Sofie och Robin ska bli föräldrar till en liten guldklimp i oktober. Jag är så glad för deras skull och känner mig högst delaktig trots en kort vänskap och inget som helst finger med i spelet. Tårarna flödade i floder, jag måste skärpa mig med det där. Sofie ringde Robin som satt med hela laget i backen uppe i Sälen, och de bara vrålade. Rysningar drog genom ryggraden.





Bebis på G. Nedsläpp sker i oktober

Kommentarer
Postat av: sofie

o nu grät ja en skvätt för att du ställt upp så tack!!!!!!!!!!!!guld värd

2010-04-25 @ 13:45:20
URL: http://soffansofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0