Slut på säsongen

Ikväll tog handbollssäsongen slut för denna gång, IVH vann återigen med 9 bollar. Om man såg matchen så kanske man kan hålla med mig om att siffrorna inte direkt speglar matchen, utan att låta som en dålig förlorare. Straffar, IVH: 11 och ÖSK: 1. SÅ jäkla fula var vi inte så det ska vara rättvist. Jag nämnde innan matchen att jag trodde att jag skulle se rött på flera sätt, och så blev det. Jag och Dannie avslutade säsongen med att plocka varsitt rött kort, Dannies var direktrött och refererades som "onödigt övergrepp och hockeytackling". Köpa det! Jag tog mitt livs första röda kort med 50 sekunder kvar att spela, det är ju också värt.



Var på hemvägen rätt nöjd med att NA hade skrivit rätt namn på matchrapporteringen, men det sket sig ju snabbt. Anna Azelsson for the win!

Anna Axelsson

"23:36 Onsdag 21 April 2010 | från ip-nummer 81.233.185.242

Alla ni är grymma, och lite plus i kanten till målvakterna Frida Granberg och Jessica Wessman som gjorde fina räddningar. Var det rekord på räddade straffar idag, Wessman? Jag ger också en stjärna till Anna för hon är skön och ett stenblock inte en jävel kan rubba. STRONG WOMAN! ÖSK!!ÖSK!!ÖSK!!ÖSK!!ÖSK!!MVH MACKAN"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0