Svart-vit måndag i Mellringe

Måste passa på att i denna sena (för mig) timme gratulera ÖSK Innebandy. Damerna plockade sig upp i elitserien och gossarna ska lira Allsvenskan nästa säsong. STORT!


Arkivbild från danielle13.blogg.se

En stor PUSS på tallarn och hans vänner samt big ups för damerna!



Jag har legat och stört mig nåt så grymt på det här med att folk sagt åt mig att jag är ful i helgen, så jävla ful tycker jag inte att jag är så någon ska behöva FÖRKLARA det för mig. Hur många människor ser man inte som inte tilltalar en själv, men inte fan så mycket att man känner ett tvång att låta dom veta om det.

Som sagt, tur att man är rolig... NUTS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0