Trött tisdagskväll

Jag skippade sjukhuset som den viking jag är, men mina händer och fingrar lär knappast attrahera någon inom snar framtid... "Smärta är en högre form av njutning"- och som jag fick njuta på träningen idag!

Började dagen med en lång förefrulle promenad tillsammans med mitt sovsällskap Malin, som sedan skulle iväg till skolan. Då tittade jag lite på ÖSKs träning iklädd bikini, det kanske inte är något som sker så ofta. Hade dock mycket på agendan idag med handling, tvätt, matlagning och promenad med Maria till Naturens hus. Undrar om man kammade ihop 1,5 mil idag kanske... Kanske är bra det om jag snart åker på att möta den där killen på gymmet som nyper mig i magen och säger att jag har en bit kvar... Eat my shorts, lille Abdibo! Jag är ikapp och förbi dig.

Sprang på Adolf vid träningen idag och jag har ju längtat efter den killen som hållt sig undan ett bra tag nu för att han ska få det fint i lägenheten, ser fram emot att få komma in på lite fika. Han fick dock en känga eller två för uteblivna sms-svar och frånvaro på handbollsmatcherna. Jag och Frida åkte och solade innan det blev mat framför dejting in the dark och sedan deluxedeg framför DH.

Imorgon ska jag göra comeback på apoteket, riktigt kul att jobba där igen! Sedan blir det rush hem för att greja lite innan Sofie dyker upp, och Frida och sedan grabbarna. Det vankas middag och det återstår att se om man kan komma upp i samma standard som de andra. Tror på ännu en kvalitetsafton i fint sällskap... Ska lura i Dojjan en praktlunch innan matchen på fredag kanske... Bacon&chilisås, kan du känna det?



Puss på er
/ Idiot signing out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0