ny vecka in progress

Vaknade äckligt tidigt och var pigg, tänkte ta vara på det ordentligt och fixa med lite grejer. Fick ett sms från mamma att bror kommer få bussas hem, vilket värdelöst slut på en underbar resa.

Jobb på dagis och mycket ute i den underbara solen, men sedan hände någonting. Snö började falla, vad är det för straff?! Braschade hem för att byta om till träning och sedan kollade vi fredagens match tillsammans.
När jag är trött, hungrig och kollar på en match jag VET att vi förlorar så är jag inte på topp, jag blev riktigt grissur. Fint var det att få mat i magen men jag tror ändå inte att denna kväll går till historien som en av mina bättre. Sitter och kollar hockeyn nu och Djurgården gjorde precis mål och kvitterade med 51 sekunder kvar att spela, skam den som ger sig!

Imorgon håller jag tummar, tår och tankar för er

Har en tvätt på och grejer i tumlaren, sen hoppas jag kunna sova så den här dagen tar slut. Hoppas vakna som en ny människa imorgon, det vore helt underbart.




18 år gammal och på väg till Fridas 20årsfest. En kväll som inte riktigt blev som planerad, men slutade helt underbart tycker jag mig minnas.

Kommentarer
Postat av: sofie

tack för alla tankar min vän

2010-04-21 @ 08:06:58
URL: http://soffansofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0