Kan inte släppa helgen..

Tillbakablick

Fredagen var som ni vet en underbar dag, Sofie och Robin gick ut som blivande föräldrar och så även jag (?). I alla fall på facebook och det vet vi ju alla är nutidens bibel. Mormor blev nog lite nervös när det stod att en bebis var på väg.

Jag åkte hem och gjorde mig iordning för kvällen, var i ett lyckorus med pirr i benen. Fick skjuts av Sofie och hennes goa mamma till Frida där damerna slöt upp. "Hästkorten" var mitt signum och jag har väl aldrig haft så många bilder på mig själv, inte heller så många otroligt fula. Vi traskade till Eklunda där det var lite mingel, mat, lekar och sedan liveband. Micke entrade scenen och jag blev eld och lågor, de är grymma. Azelsson var uppe vid micken tillsammans med "laget för kvällen" och vi vann en champagneflaska, jag fick en trumpinne och ett blåmärke i pannan. Buggade järnet och fick beröm, vet inte riktigt hur det gick till. Jag vet inte hur det kom sig, men ut gick vi och på strömpis stötte jag på fåtalet kändisar. Körde lite spontan t-träning och några glas vatten innan det var dags att åka.
Sov otroligt gott men sen mådde man sådär, sov bort mestadels av dagen innan bror, Christina och Wilson kom för att grilla. Kanonhärligt att träffa dem igen, lite brunbrända och snygga. Fick en tröja som var ett riktigt toppenkap.
Jobbade på O'learys med Malin och Dannie i garderoben, kvällen tedde sig tillslut men kollegorna skrattade åt mig.



Trumpinne, vinstchampagne, solglasögon och nitbälte - tycker mig vara en rockstar


Igår blev jag väckt att min underbara favoritkille, lekte med honom under dagen, käkade lunch med hela familjen, jobbade på behrn, deklarerade tillsammans med mor och sedan sms-tumme.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Fan va söt liten Rocksessa du va! En riktig liten Rockprinsessa! I like it! Hade du Vodki med dig?? ;)



Skorna är najs! Tänkte att jag skulle ta å inviga dom nån dag om jag bara kan se till å bli frisk så man kan gå utanför dörren! :)

2010-04-28 @ 00:02:49
URL: http://egolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0