Friday for the win

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN

Jag trodde aldrig att veckan skulle ta slut, herrrrrrregud. Nu är det allt vardag igen, upp innan klockan passerat 07.00 och stressfrukost, iordningfixning är ett måste, cykel/bil till jobbet där jag håller till mellan cirkus 08.00 och 17.00. Direkt efter så har det burit iväg till idrottshuset för träning, handboll för laget och rehab för mig. Svetten har runnit duktigt denna vecka. Jag har inte orkat mer än åka hem och äta som en hjord elefanter (vet inte vad det är som slagit till nu, äter brutala mängder) och sedan ramla i säng runt 21.30. Jag har sovit väldigt oroligt, har mycket som snurrar i skallen, så trots mina tidiga kvällar är jag konstant trött.

Någon som tycker att jag blir alldeles för positiv nu?

Men, idag är det fredag! Jag kan förhoppningsvis sluta lite tidigare och ikväll ska jag leka med Flying Torso och de andra superhjältarna anledda av Captain Awesome. Mycket roligt tycker Magic Sealion som legat lågt med skurkjagandet denna vecka och är sugen att göra sin plikt till samhället.


Ska också flytta in i Solhaga för några nätter, men jag gör nog Soffan besviken igen. Det blir ingen grabb med hem, min karl ska spendera lördagen hemma hos mamma och pappa så jag kommer nog suga åt min all kärlek där. Ej att förglömma också min P&LPV som kommer till stan denna helg, jag och Dannie ska nog tukta honom lite så han beter sig.


Det var ett tag sen lillstekarn såg ut såhär, x antal kilo sen. Kärleken bara växer!


/med hopp om att timmarna går fort nu. sovmorgonx2 på ingång

Kommentarer
Postat av: soffan

du uppfyller alltid mina krav min kära vän, alic pussar till sin extra matte puss puss

2010-08-09 @ 07:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0