Loerdag alltså

Fredagen blev all that, och lite till... Kanske man ska säga innan någon hinner före. Tokstressade hem från jobbet och in i duschen, skulle raka benen men med den hastigheten och känslan idag var det nog skitsaksamma. Sånt skall göras med finess.
Åkte först för att kela lite med Alice innan jag äntligen fick fatt på Danielle. Åkte förbi våra gamla polare på Kebab House, "tjeeeena tjejer. vart har ni varit?!" Respekt? Njaaaa.
Matade hungriga grabbar ute i Brickeberg och pratade på lite, blev kärleksgnabb redan innan jag hunnit sätta mig vid bordet. Man ska inte umgås med sådär självmordsbenägna människor, tur att de jobbar upp andra sidor.
Det blev Strömpis, ett ombyte i taxin innan som jag aldrig trodde skulle gå och dans. Som vi dansade! 30+ är starkt rekommenderat, faktiskt. Min telefon blev kidnappad, så ni som fick konstiga sms mellan 00.00 och 02.00 behöver inte döda mig. Ta Steve!
Idag ska jag leka med min prins hemma hos mor och far, sen vet man inte vad lördagen bjuder på för snask. Allt är möjligt. Förut levde jag för sommaren, nu lever jag för helgen!
Ska gå min "walk of shame" till Dannie och Patte och hämta min cykel, fantastiskt att sova i Soff och Robins sköna säng.
/magic sealion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0