Lunchbloggarns dottir

Jag är lite ledsen att jag missade föra helgen i Linköping, precis som jag visste att ja skulle vara. Saknar de där töserna som är så genuint goa och underbara. Men, jag får som sagt skylla mig själv...

Jag gjorde det bästa jag kunde för mig själv här hmma, tjänade lite pengar på fredagens jobb på travet och gick ut med goa vänner på lördagen. Ännu en utgång för vinst och guldpokal! Kollade golv och tog en sväng på m-berg med mamma på söndagen när jag inte mådde som allra bäst samt hade ångest för att verkligheten skulle starta redan dagen därpå.


Kort och gott, måndagen revs igång med jobb direkt och sedan pang på träningen, vad ska man sägaW? Blir kanske ett inlägg om handbolandet och min relation längre fram.


Hursomhelst, nu är det torsdag och veckan snart til ända, hade jag tänkt om jag inte skule jobba til 17 imorgon innan helgen tar vid.

Ska i helgen vara kattvakt åt gosgulet Alice medan Sofie och Robin är Skurtvakt i Arvika, på fredag blir det festligheter med Dannie, Patte, Mackan, Danne, Steve m fl. Så länge sen vi sågs för ett litet superheroconvent.




/trött hjälte signar ut varje kväll vid 21.30. man är ingen ungdom längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0