pree-invalido

Sitter med ansiktsmask på innan jag ska hoppa in i duschen och sprita kroppen (för andra gången denna helg, dock denna gång utvärtes) som förberedelse för morgondagens operation. Jag är nervös, vill bara att allt ska gå bra, att det inte ska ha gjort för mycket skada och att jag kommer må bra.
Jag har världens bästaste bästa tjej som kommer för att vara med mig så jag slipper vara ensam. Frida, värd sin vikt + tusen i guld.




Gårdagen:
Eye-shot, dans med NHL-proffs, Torontoresa planerad med Lkpgare, träffade min kära stjärtis och Jossan, drink här och där, frångångna barn, fiskdans, frieri, vågade samtal, en ursäkt, utskällning, efterfest med ett bandylag, 600:- taxi, äktensskapsbrottsbekännelser... Mer? Ja, det var ju det...


Har idag inte mått som en sessa, duschade och däckade imorse och sov bort hela dagen. Vaknade ikväll för att hjälpa pappa med toalettrenoveringen och nu en film med pappsen. Kommer sova gott och drömma vackra drömmar om den gossen inatt.

Andreas Jämthed är värd ett par stjärnor på himlen för den hjälteinsats han gjorde idag. Räddarns pöjk!


/ operation imorgon



Sist de var inne för att greja i det här knät, 3 år sedan ungefär. Hade den gjorts noggrannare så hade jag sluppit morgondagens operation. Känns sådär att veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0