Fridayfever, eller inte

En vecka sen, why? Återigen har mitt otroligt omtalade och beprövade imunförsvar inte levererat. Har legat som en ångkokt grönsak sen i måndags, och då är ångkokt ingen överdrift. Jag tog upp svettjakten på min vän Therese som i veckan har tränat som en idiot, och hon dementerar men jag tror på vinst för nummer 18.


Lite snabbt och osammanhängande då mycket viktigare grejer väntar, som tempen och alvedon t ex.

- Fick inte ta någon spruta i måndags, tydligen med risk för mitt eget liv? Känns ju sådär, och då var det bra att min läkare och sjukgymnast är såna pärlor som ställer upp för mig.

- Operation nr 2 snart på ingång, en dryg vecka kvar och jag hoppas på mer lyckat resultat denna gång.

- Jobbstress åt många olika håll, jag valde inte rätt vecka att bli liggande. Jäkla skit! Vad göra?

- Min kusin har lämnat mig för Norge tillsammans med sin karl Robin. Jag saknar henne och vem ska nu äta sushi och dricka vin med mig med kort varsel? Vem ska sova med mig när jag som mest behöver sovsällskap?

- Min wingman och dödspolare Pettson ska lämna mig för Lund. Jag har inte rett ut mina känslor helt i detta, jag är glad för hennes skull men tårarna har redan fallit ett par ggr för att min "jag bangar aldrig"-donna ska flytta ifrån mig.

- Emma Hjulström och hennes karl fick i dagarna en liten Hannes. Emma har velat klämma ut detta lilla mirakel länge och sitter nu med huvudet uppe bland molnen. Stort grattis!

- Linn och Lina Larsson, Sara Johansson. Dessa tre härliga tjejer skrev inatt in sig i historieböckerna då de tog VM-guld i J20 VM i Dominikanska Republiken. Stort. Mäktigt. Grymt.

- Jag sörjer sommaren...




/ nästan feberfri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0