After weekend

En måndag som kändes som en sån där söndag efter en lördag som varit lite väl tilltagen. Hade ju tänkt träna imorse, men då jag varken vaknade upp hemma eller i rätt tid så bestämde jag mig för att skjuta upp både det och det dåliga samvetet till senare.

Den riktiga helgen som var blev lite kaotisk. Fredagen började med idiotträning och karaktärstest och blev sedan inringd tidigare till jobbet så det var hektiskt hos Axelsson. Åkte till min prins för att barnvakta lite innan Christina kom hem, och sedan iväg till B-falk som bjöd på förstklassig mat och goda drycker. Mickan förgyllde vår kväll med sitt sällskap och sedan bar det iväg mot Strömpis för att möta upp T och grabbarna i Lindlöven.

Körde min grej, kanske man ska säga. Tardstämplar killen som sa åt mig att lätta 45 och tjejen som ryckte sönder min tröja. Mongon hänger ute på fredagar...

Upp på lördagen för att jobba, inte alls tusen pigg. Men snabbt som ögat var jag därifrån, hemma, i duschen, lagade mat och sedan på O'learys för att möta upp laget som hade lattjat lite på stan. Kollade matchen, irriterade oss lite på grannarna och lade grunden - såattsäga. Hem igen för fix och T dansade över på lite sminksällskap och rosa pantern (big thumbs up!) Vi åkte till klubblokalen för att vicka igång kvällen och efter några om och men så var vi i farten. Nomineringarna blev uppskattade (av vissa) och jag själv fick titeln; Miss strong/miss bock 2.

Ritz väntade och den första man ser när man svänger in på dansgolvet är bror, skräll. En riktigt bra kväll de första 90 minuterna, sedan en bra kväll..


Handbollshäng, mycket efterlängtad sushi och morötter + dipp fick kröna söndagen som annars var ett virrvarr. Hem till mamma och pappa på kvällskvisten för att låna deras tvättstuga och lyckades knipa en skinkmacka när mamma precis griljerat klart julskinkan. Iss okay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0