Gott nytt jul och god år!

Ja, jag har varit så fantastiskt dålig på det här. På gott och ont, det borde ju vara så att jag varit för upptagen. Och så är också fallet, men prioriteringarna faller olika ibland :)

Julen har varit helt underbar med dagen-innan och julaftonsmorgon traditioner hos mamma och pappa och sedan julafton i pålsboda. Var ganska duktig med kameran så när jag har installerat kameranställningarna på min nya fina dator så kommer de.

Juldagens kväll spenderades med glada vänner och värdparet stod för en riktig surprise! Lycka och glädje, hela kvällen! (För allt och alla utom mina fötter, kanske...) Annandagen är en dag jag stryker ur kalendern...


Nu är det snart dags för nya äventyr, styr mina lurviga till sälen (ledsen alla ni som blivit lurade, jag och mitt sällskap bor tydligen i tandådalen, inte lindvallen)



Där någonstans hittar ni mig och ett gäng galanta damer och charmanta herrar.
Kanhända syns Axelsson på dansgolvet i följande poose



Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0