Knähelvete

Imorgon kommer domen, kanske... Ska till sjukgymnasten och se vad han säger denna gång. Börjar tröttna på det här.

Men efter hörsägen så stegade jag i världsklass på höger utsida och drog en lobb, en knäskada är väl då en bagatell? Snart har jag väl landslagsledningen i luren... Ett jä-la tjat! ;)


Min natt från helvetet tog minnet tillbaka från en annan natt från helvetet. Ålderskillnaden är 13 år, men smärtpaniken densamma...

8 år gammal och första skoldagen efter sommarlovet, dubbel fraktur i underbenet och det brutalt stora (felaktiga) gipset var ett faktum. Men, jag som alltid tyckt att jag var en så ful unge tycker faktiskt att jag är riktigt söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0