Tillbaka en sväng

Flytten är gjord och jag har idag haft nycklarna i två veckor, börjar få lite hum om detta nu. Har iofs knappt landat nångång (känns det fortfarande som) och precis börjat sova bra i den nya baotasängen. Men, ett hus där det steks pannkakor är ett hem, och igår gjorde jag precis det.

Inga konstigheter!

Tillbringade några timmar med mina två favoritkillar igår, min käre bror och lillprinsen hjälpte mig kolla på datorer i IT-djungeln och sedan roade jag Willis medan Emil fixade med lite grejer. Åkte ner till träningen för att se fotbollsturneringen mellan yngre/äldre/ledare, knät är totalt paj efter söndagens u-lagsmatch. Gårdagsnatten var en prövning, kunde inte sova ordentligt, vaknade hela tiden av att det gjorde ont och fick ganska snart panik över att inte kunna rådfråga någon.


Det är kul nästan jämt, nu är det bara att invänta domen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0