23e

Fredagen på "Lärkan" blev som vanligt - succé. Man slutar aldrig förvånas över folk och kollegorna är en klass för sig. Fick äran att hänga lite med Martina som visade sig ha hockeykoppling via sin bror till min far - skräll. Skjutsade hem lite töser för att sedan ha bil-häng med Emma en sväng in på morgontimmarna. All lycka till den tjejen, hon är värd!
Somnade runt 5-tiden och vaknade kl 9, kunde inte somna om. Det är helt otroligt! Ute var det totalt snökaos men jag blev upphämtad av 3xH och vi spenderade lite shoppingkassa på Lager 157 och Marieberg innan tröttheten och hungern spelade in och bilen rattades mot Kumla. OS, tacos, 2½ men, Beck och en hel del sova får man väl säga kvitterades ut denna lördag. Fick tokskotta fram bilen på morgonen då vädergudarna hade haft ordentligt krig under natten, men jag kom hem och var glad. Frukost på Java och sedan samling till match som hade blivit försenad, jag var äckligt taggad. Vi förlorade med 2 bollar och jag skavde trä hela matchen, riktig pissförlust. Åkte hem och åt en samlad familjemiddag då bror var med innan jag och mamma åkte och städade. Slangen gick sönder så jag blev dyngsur - ganska talande för mig denna söndag som ändå hade börjat så bra.

Måndag och jobb som assistent.
Sedan blev det mörkt, kan inte säga så mycket om det mer än att jag blev väldigt, väldigt rädd.

Tacka höjdarna för att man har sina päron och härliga vänner som håller i en...


Idag blev det en lååååång vinterpromenad i solskenet för att hitta lifelågan och få lite luft- många tankar som virvlar i skallen och någonting som skaver i magen. Hoppas det ger sig - något måste hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0