Akta sig

Träningsvärken: total! Jag trodde att de överdrev förra veckan, men den där böjda plankan tog musten ur bröstmusklerna...

Strålande sol idag och jag hoppas med den skölja bort lite mörka tankar och funderingar. Känner att jag börjar komma farligt nära en Anna-dipp och göra mina vanliga misstag när jag egentligen borde plocka fram mitt a-game och göra det bästa jag kan för att få det dit jag vill.
Jag ska försöka ställa om verksamheten - det är inte lätt!


Gjorde ett riktigt fynd i hyllan igår, letade fram mina En fyra för tre-dvdskivor som nu går varma. GULD!

Jag vill ha sooooooooooooool, satt och kollade resor igår. All inclusive på Mauritius, 4500:- för en natt... taget!


Dags för lite flyt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0